LA BODEGA

Menu

  • 360° pohled na klienta
  • adresář kontaktů CRM
  • automatizace prodeje CRM
  • automatizace upsellingu
  • B2B obchodní strategie
  • Bohemia CRM návod
  • bohemia crm obchodní případy
  • Bohemia CRM Professional
  • co dělat po obchodní schůzce
  • co je upselling
  • CRM a cross-selling
  • crm systém pro obchodníky
  • cross-selling u stávajících klientů
  • efektivní obchodní schůzka
  • evidence obchodních schůzek
  • follow-up po schůzce
  • historie komunikace se zákazníkem
  • jak CRM pomáhá obchodu
  • jak crm pomáhá s upsellingem
  • jak efektivně využívat CRM
  • jak nastavit obchodní cíle
  • jak využít CRM pro doplňkový prodej
  • jak využít data o klientech k prodeji
  • jak vést obchodní jednání
  • jak zapsat schůzku do CRM
  • KPI v CRM
  • navýšení hodnoty zákazníka
  • obchodní cíle CRM
  • obchodní dashboard
  • obchodní trychtýř CRM
  • personalizace nabídky pro klienty
  • plnění obchodního plánu
  • pracovní procesy CRM
  • pracovní procesy v CRM
  • prodej doplňkových služeb
  • prodej vyšších verzí produktů
  • příprava na schůzku CRM
  • reporting obchodních aktivit
  • reportování v CRM
  • reporty pro obchodního ředitele
  • segmentace zákazníků pro upselling
  • segmentace zákazníků v CRM
  • sledování kvót v CRM
  • sledování obchodních příležitostí
  • software pro obchodníky
  • správa aktivit v CRM
  • správa obchodních případů
  • strategie upsellingu v b2b
  • systém pro řízení vztahů se zákazníky
  • upselling u stávajících klientů
  • vizualizace dat obchod
  • zvýšení prodeje u stávajících zákazníků
  • zápis z jednání CRM
  • řízení obchodních případů
  • řízení obchodního týmu
  • řízení vztahů se zákazníky
  • řízení vztahů se zákazníky a prodej
Pro hledání napište více než 3 znaky

    404 Nenalezeno

    Tweet Share

    LA BODEGA

    Výběr správných podnikových řešení je strategické rozhodnutí, které má dalekosáhlý dopad na fungování celé vaší organizace. Náš blog je komplexním průvodcem, který vám pomůže navigovat složitým světem enterprise technologií a business aplikací. Od analýzy vašich skutečných potřeb a stanovení priorit, přes pochopení rozdílů mezi on-premise a cloudovými řešeními, až po vyhodnocení celkových nákladů na vlastnictví (TCO) a návratnosti investic (ROI). Provedeme vás krok za krokem procesem výběru – jak správně definovat požadavky, jak efektivně porovnávat dodavatele, co zahrnout do výběrového řízení a jak připravit vaši firmu na úspěšnou implementaci. Zaměřujeme se na praktické rady pro různé oblasti byznysu: ERP systémy, CRM platformy, HR software, projektové nástroje i specializovaná odvětvová řešení. Díky našim zkušenostem, reálným případovým studiím a nezávislým doporučením se vyhnete drahým chybám a vyberete podniková řešení, která skutečně zefektivní vaše procesy, posílí konkurenceschopnost a přinesou měřitelnou hodnotu vaší firmě.

    Novinky

    • Co dělat po obchodní schůzce? Klíč k úspěchu leží v CRM
    • Jak na efektivní obchodní schůzku? Příprava díky 360° pohledu v CRM
    • Obchodní cíle v CRM: Jak je správně nastavit a vizualizovat na dashboardu
    • Více než jen databáze: Jak CRM systém aktivně pomáhá s upsellingem u stávajících klientů

    Stránky

    Copyright © LA BODEGA | Powered by Bludit & Blekathlon
    💡 Vyzkoušej CRM v Microsoft 365 🚀 Objevte sílu BOHEMIA CRM